خانما شیر نان اپتی پرو چطوره ؟؟

۶ پاسخ

الان براش شیر گرفتی دوباره ؟ک امتحان کنی ؟اگه نگرفتی تا راهنماییت کنم

بستگی داره باید امتحان کنی ببینی میسازه یا ن
وزن دهیش خوبه یا ن

منم به پسرم میدم و راضی م وقتی میخوره راحت ترمیخوابه

من ب بچم میدم البته فقط کمکی شیر خشک میدم خیلی کم....فعلا خوب بوده

عالیه

برای حساسیته فک کنم

سوال های مرتبط

مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی ۱۳ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان 🌼نور🌼 مامان 🌼نور🌼 ۳ ماهگی