۴ پاسخ

شیر دهی رو زیاد کن حتی چند وعده شیرخشک هم بدی بد نیست.قطره ی بیلی ناستر یا بیلی استاپ رو هم بده بهش.معمولا تا ۲۰ روز ادامه داره ولی هر روز کمتر از روز قبله.اگه دیدی انرماله حتما ببر دکتر.زردی می‌تونه روی مغز تاثیر منفی بذاره

بعد از ۱۰روز دیگ نمیخاد نگران باشی

تا۴۰روز گلم مراعات کنی اوکی میشه

بچه منم هنوز داره میگن تا دوماهگی

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان دریا 🌊👼🏻 مامان دریا 🌊👼🏻 ۱۴ ماهگی
مامان حبه قند مامان حبه قند ۳ ماهگی
مامان آراز 👼 مامان آراز 👼 ۱۳ ماهگی
مامان فـــــراز👶 مامان فـــــراز👶 ۶ ماهگی