من از این که جواب بدم طولانی هم میشه معذرت میخوام ولی دختر قشنگ مامان عزیز موضوع زردی راجع به خون بچه هست این خوندگلبول ها و دستگاهاا و اورگانها تازه شروع به فعالیت رسمی خودش کرده بدن هنوز در حال تکامل نکته اول لطفا سفارشات دوستان رو بریز دور ،کاسنی و آبمیوه اینا
زردی ربطی به تغذیه نداره
نه شما
نه نوزاد
زردی بیلی روبین خون به علت عملکرد ناقص دستگهاا در دوران جنینی وقتی نوزاد دنیا میاد زردی میگی هدحالا نوبت کلیه هست که بتونه دفعش کنه
شیردهی منظم وخوب کمک میکنه زودتر از بین بره
زردی اگر از بدن یعنی شکم و سینه ها ج بشه ،قسمت خطر ناک ماجرا رد شده
زردی صورت و سفیده چشم بیشتر میمونه ممکنه تا چهار پنج ماهگی
اما اینو بدونید زردی روفقط با آزمایش خون سنجش کنید
سوالی داشتید بپرسید
چندمگه زردیش؟؟
دستگاه نزاشتیش؟
اصلا بچه رو نشور چربش هم نکنه تا زردیش تموم نشده من بچه مو نه چرب میکنم نه حموم الان بهتر شده عید حمومش میکنم
زردیش چنده؟
شیر دهیت رو زیاد کن.عرق کاسنی بخور شیرت رو بده .عرق کاسنی رو بزار کنار بخاری گرم شه بدنش رو صورتش رو بشور .شیر خشت بده .تر نجبین یکم بده .همه ی اینا هست در کنارش قطره ی نعو ناستر هم میتونی بدی هر ۸ ساعت ۳ قطره
عزیزم شیرخشت بهش بده خودت هم عناب و بجوشون بخور آبشو اینکارو تکرار کن تند تند هم شیر بده تا دفع بشه من با عناب جواب گرفتم واقعا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.