ترشح سفید دارم از چیه حتی رو شرتمم هست

۵ پاسخ

منم خیلی دارم خیلی بدم میاد

و بدون رنگ باشه

تو بارداری طبیعیه
اگ بدون خارش و سوزش و بدون بو باشه

طبیعیه

منم این ترشح هارو دارم فقط وقتایی که میرم سونو داخلی ازم میاد ولی پزشکم گفت طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۴ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی