بچه ها اینو بزنم میتونم شیربدم؟

تصویر
۷ پاسخ

حالم ازش بهم میخوره
رو دخترم انقد تو گهواره شنیده بودم که خوبه
واسش یکبار زدم یه دونه از دندوناش یه هاله ی طوسی افتاد
هرچقدر شستم نرفت
هنوز مونده
همون یکبار رو استفاده کردم و انداختم دور
کاش هیچوقت نمیخریدم
هرچند دندون شیریه زیاد مشخص نیست ولی به چشم منه مادر که هر روز میبینمش میاد.

مشکلی نیست برای شیر دادن
ولی کلا از این ژله بی حسی استفاده نکن خوب نیست برای دندونها

من زدم پسرم حساسیت پیدا کرد بهش بدنش همه قرمز شد

بله گلم مشکلی نداره
این ‌ژل باریج گیاهی

بهترینه تو ژلای لثه👌
بعدشم میتونی شیر بدی 🥰

اره مشکلی نیست

اره من میزنم هیلی لثه هاش میخاره

بله بزن و شیر بده

سوال های مرتبط

مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی
مامان 🩷ماه وخورشید🩷 مامان 🩷ماه وخورشید🩷 ۱ سالگی
مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی