۱۳هفته برا. انتی مناسبه؟

۷ پاسخ

اره عزیزم

۱۳ یه کم دیره ۱۲ هفته برو ۱۲ هفته و ۳،۴ روز بودی برو

دیره چون گاهی ممکنه تا یه هفته جلوتر باشی

۱۲هفته بهتره

۱۲هفته و ۴روز بهترین زمانشه

۱۲ هفته وسه روزم خوب هست

بله از ۱۲ تا ۱۳ هفته مناسبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوا و پسری مامان آوا و پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجونوید مامان جوجونوید هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری