عزیزااان ۱۳هفته و چن روز برم انتی دیره؟؟؟؟🥺🥺🐥🐥

۷ پاسخ

من ۱۲ هفته و ۵ روز رفتم

۱۳ هفته و چند روز نه! دیر اون موقع
۱۲ هفته و ۲ روز تا ۶ روز بهترین زمانا

من ۱۲ و ۶ رفتم ولی در اصل دکترم واسه ۱۳ هفته نوشته بودم

تا ۱۳ هفته و ۶ روز وقت داره اما چون ممکنه عقب و جلو باشی ممکنه خودت فکر کنی ۱۳ هفته و ۶ روزی ولی وقتی میری میبینی ۱۴ هفته و دو روزی. اونجوری بد میشه دیگه. برای همین میگیم ۱۲ هفته و چند روز بریم بهتره

اره دیره

من سیزده و سه روز رفتم

۱۲ هفته و۳ روز

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوا و پسری مامان آوا و پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری