۱۲هفته و ۵ روز برم سونو انتی خوبه یا دیره

۱۱ پاسخ

سلام عزیزم خوبی میگم تو تایپیکت دیدم از اوایل بارداری لکه بینی داشتی میگم بر توام هعی چند روزی قطع میشد بعد دوباره شروع میشد ؟

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

من دکترم طبق سونوی قلب واسم یازده هفته و شش روز نوشت، همون روز که رفتم سن حاملگیم براساس ان تی ۱۲ هفته و ۴ روز بود، تقریبا پنج روز اختلاف بین سونو قلب و ان تی بود

من دکتر بهم گفت ۱۲هفته بیاسنو

من یازده هفته شش روز رفتم

پس اگه تاکید پزشکتونه پس همون تایم ک گفت برید

خوبه
از۱۱هعته و۶روز میفرسن تا۱۳هفته و۶روز

من دکترم برا فردا گفت برم یازده هفته و شیش روزم میشه حس میکنم خیلی زوده

از ۱۱ هفته تا ۱۳ هفته و ۶ روز وقت داری بری

خوبه

میشه ۱۰ اذر

سوال های مرتبط

مامان یار مامان یار هفته پانزدهم بارداری
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه ی من😍 مامان معجزه ی من😍 هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری