خانما اگ من ۱۲هفته و ۵ روز برم ان‌تی اشکالی داره؟!

۷ پاسخ

برو عزیزم

نه منم دقیقن همون اندازه رفتم

۱۲ هفته پر برو بهتره

نه دیگه اوکی تا ۱۳ هفته ه روز وقت داری

برووو اشکال نداره

منم 12و 5دروز بودم رفتم

عالیه برو عزیزم به احتمال زیاد جنسیت هم بهت میگن

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه ی من😍 مامان معجزه ی من😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری