خانما ۱۱هفته میتونم برم انتی؟ یا زوده بمونم ۱۲هفته برم

۸ پاسخ

۱۲هفته و ۲-۳روز برو عزیزم

من۱۲هفته و۵روز رفتم

دکتر به من گفت حتما ۱۲ هفته به بعد
ک تیغه ی بینی بچه تشکیل شده باشه

من ۱۲ هفته و ۴ روز رفتم.

منم یازده هفته و دو روز انجام دادم همه چیزشم مشخص شد

بمن گفت ۱۲ هفته برو سونو انتی

من ۱۱ هفته و ۴ روز رفتم

زوده ۱۲ هفته و ۳ روز برو

سوال های مرتبط

مامان نفس وتودلی♥️ مامان نفس وتودلی♥️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه ی من😍 مامان معجزه ی من😍 هفته نوزدهم بارداری