۱۲هفته و ۲-۳روز برو عزیزم
من۱۲هفته و۵روز رفتم
دکتر به من گفت حتما ۱۲ هفته به بعد
ک تیغه ی بینی بچه تشکیل شده باشه
من ۱۲ هفته و ۴ روز رفتم.
منم یازده هفته و دو روز انجام دادم همه چیزشم مشخص شد
بمن گفت ۱۲ هفته برو سونو انتی
من ۱۱ هفته و ۴ روز رفتم
زوده ۱۲ هفته و ۳ روز برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.