سلام ۱۲هفته ۲روز برم آنتی زوده؟

۸ پاسخ

نه عزیزم برو

نه بهترین موقعس

نه دیگه برو سریع دیر تر نشه دیگه پیشنهاد میکنم مشهد هستی برو پیش علیرضا سعیدی کارش عالیه جنسیت هم دقیق میگه بهت

من همین موقعه رفتم

آنتی چیه؟

نه خوبه برو من ۱۱ هفته و ۶ روز رفتم جنسیتم گفت

نه من دقیقا همین موقع رفتم
جنسیت هم گفت

سلام نه خوبه برو

سوال های مرتبط

مامان آیهان وآراز💙 مامان آیهان وآراز💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه ی من😍 مامان معجزه ی من😍 هفته هجدهم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری