۱۲ پاسخ

خوبه برو

اره برو خوبه،منم 12 هفته2 روز بودم که رفتم تو سونو 12 هفته5 روزم بود

خوبه عزیزم

آره عزیزم میتونی ۱۲ هفته و ۶ روزم بری تا احتمال بدن نی نیت چیه
من ۱۱ هقته ی ۶ روز رفتم مشخص نشد

اره من۱۱هفته۳روزرفتم

عزیزم برای ان تی بین ۱۱ هفته تا ۱۳ هفته میتونی بری ولی بهترین تایم ۱۲ هفته هست فرقی نمیکنه چه روزیش✨

عالیه برو

اره خوبه برو

من نمیرم

اره خوبه

سلام
من ۱۳هفته و ۳روز رفتم

خوبه من دوازده هفته و یه روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس وتودلی♥️ مامان نفس وتودلی♥️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیهان وآراز💙 مامان آیهان وآراز💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد