من پیش دکتر شیروی کازرون انجام دادم ۵ تومن
۱۶ خرداد میرم...
۱۲ هفته باید کامل بشه
۱۰ زود بنظرم تایمی که دکتر گفته برو
من ۳ سونو
۱و۷۰۰ آزمایش
چرا دکتر من گفت ۱۱هفته و۳روز برو
ولی من خودم موندم تا ۱۲هفته بشم بعد
ب نظرتون چیکار کنم
من دکتر سونوگرافی حساب کرد برام گفت 28خرداد دقیقا میشه 12هفته و 2 روز
پیش کدومش میخای بری
همون که دکترت گفته برو چرا میخوای زودتر بری
۱۲هفته و ۳روز یا۲روز برو
۱۲ هفته برو
خوبه دیگه وختش
دقیقا تایم انتی منم ۱۶ خرداد هست که میشم ۱۲ هفته و ۲ روز
همون روز برو تاریخ دقیق انتی همین روزه
بهترین موقع دوازده هفته و دو روز هست
۱۲هفته و ۵ روز بهترین زمانه
سونو ۲و ۵۰۰ آزمایش ۲و ۲۰۰ بود
جایی دیگه قیمت بگیر
بعضی از سنوگرافی ها کلا الکی گرون میگن
دو روز پیش گرفتم ۲۲۰۰
دقیقا هم هفته منی منم قراره۱۶خرداد برم۱۲هفته و۲روز میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.