سلام ۱۲هفته ۶روز برم انتی‌ جنسیت رو احتمال میده؟

۵ پاسخ

مال من ک صدردصد بهم گفت

رو انتی حساب باز نکن
منم خودم منتظرم برم انومالی انشالله جنسیت بفهمم

من سر ۲تا بچه هام سونو خوب رفتم دقیقا ۱۲هفته و خورده ای بود جنسیتاشونو همون شد تو انومالی

بله عزیزم
اگرم جای معتبر بری تقریبا ۱۰۰٪همون میشه

نه عزیزم فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی من😍 مامان معجزه ی من😍 هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه ها💙🥹 مامان جوجه ها💙🥹 هفته سیزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری