برا ۱۳هفته و دو روز نوبت انتی گرفتم خوبه؟

۳ پاسخ

عوض کردم تاریخو ۱۲هفته و پنج روز گرفتم

آره من ۱۳ کامل رفتم

۱۲ هفته چرا نمیری، ۱۲ هفته و دوروز

سوال های مرتبط

مامان آوا و پسری مامان آوا و پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی