۶ پاسخ

گلم منم۳۵ و ۲روز زایمان کردم

۳۶ هفته ۴ روز دهنه رحمم ۴ سانت باز بود

من۳۷ هفته و ۶ روز قرارع زایمان کنم🙂

دکترم بهم گفت ۳۵,۳۶ زایمانم میکنه ولی من همش نگرانم اون موقع اگه زایمان کنم بچه هام دستگاه برن خدای نکرده🥺

فقط نمیدونم امپول ریه رو کی باید بزنیم؟ خودمون باید درخواست بدیم به دکتر؟ یا دکترا تجویز میکنن برای دوقلویی

سلام عزیزم من تو انجمن دو قلو ها که نگاه میکردم اکثرا ۳۴-۳۵ هفته زایمان کردن. یا انقباض هاشون شروع شده یا کیسه اب پاره شده

سوال های مرتبط

مامان دومعجزه خدا مامان دومعجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد