خانما ماهی چطوری به دخترم بدم؟

۴ پاسخ

سرخ کن داخل ماهی نرم میشه تیغاشو با دقققت بگیر بریز توی پلو با دست کوچولو کوچولو بده کمی ام کره بزن نرم بشه با پلوش

اول تست بگیر بعضیا الرژی دارن،بعدم بذار تو فر یا کبابی کن براش

من کباب کردم

ماهی نده تا 1 سالکی دکتر میگفت حساست میاره برای نوزاد بعد باعث کهیر میشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 ۲ سالگی
مامان رَستا جون 🥰 مامان رَستا جون 🥰 ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان asra🍭 مامان asra🍭 ۱۳ ماهگی