۵ پاسخ

خالی میدم وقتی خورد تموم شد یه نون تست میدم بهش هر چقدرشو تونست میخوره

نصفشو با نون میخوره بقیشو خالی

با نون

خالی بعضی وقتا هم با بربری

من معمولا خالی میدم

سوال های مرتبط