۵ پاسخ

تو خود گهواره زده 600 گرم کم نیس که

نه خوبه منم ۲۳ام ۴۰۰و خورده ایه

آخه دکتر سونوگرافی گفت کمه :/

نهههه

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان آرسین مامان آرسین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا 👶❤️🍼🐣 مامان نورا 👶❤️🍼🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری