۱ پاسخ

شیرخشک بالای یکسال وزن دهی انچنانی نداره وزن دهی اصلی بعد از یکسالگی با غذا هست شیر حکم اب خوردن بعد از غذا رو داره

سوال های مرتبط

مامان 🌿النا🐼🤍☔ مامان 🌿النا🐼🤍☔ ۱۶ ماهگی
مامان دوتا ❤️❤️ مامان دوتا ❤️❤️ ۱ سالگی