۵ پاسخ

بله من میدم خوبه ،راحت هم پیدا میشه خداروشکر هر دفعه بخام هرچقدر آزاد میدن کسری نیست

اینجا بهتر از ببلاک پیدا میشه

بله من میدم تاالانم راحت تهیه کردم

من نان سه میدم راحت پیدا میکنم

فعلا که نان پیدا نمیشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو و تو دلی مامان جوجو و تو دلی ۱۴ ماهگی
مامان آراکو مامان آراکو ۱۶ ماهگی