ازمایش انجام دادم خداروشکر منفی بود

۴ پاسخ

خداروشکررررر من نگران بودم برات😐😐

مگه مطمئن نبودی بارداری؟؟

خواهر همون اول ازمایش میدادی ،اینهمه استرس گرفتی

بارداری؟

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🩷تودلیم💙 مامان عسلچه🩷تودلیم💙 هفته یازدهم بارداری
مامان hamin ❤️ مامان hamin ❤️ ۱۵ ماهگی