۷ پاسخ

منم توی تاپینگ هام داستان وحشتناک زایمانم رو نوشتم . در نهایت سزارین

منکه سزارین انتخابی

من انتخابم طبیعی بود اولش
ولی نمیتونم
سزارین احتمالا

منم سزاراین اختیاریم

من موندم چه کنم🙂 ورزش میکنم یوگا انجام میدم که حداقل تو بارداری درد و عوارض نداشته باشم ولی احتمالا سزارین کنم که خب برای همونم از نظر بدنی آماده میکنم خودمو

منم سز میشم جمعه

منم سزارین راضی بودی شما از سزارین !؟

سوال های مرتبط

مامان 🤴دنیام پسرام مامان 🤴دنیام پسرام ۹ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۰ ماهگی
مامان ماه شب چهارده🌙 مامان ماه شب چهارده🌙 ۱۰ ماهگی