برای سوختگی شدی جای مایبیبی نوزاد چی خوبه؟

۷ پاسخ

فقط آد همین

من کرم بپانتول استفاده میکنم از اول،فقط یکبار کشاله رون بچم خیلی قرمز بود و یکبارم دور شومبولش زدم سریع خوب شد،حتی به یکروز هم نرسید
کلا خیلی عالیه،اکثر اوقات میزنم اون دوبار هم قبلش نزده بودم یادم رفته بود

سلام کرم بیبی فرست معجزه میکنه

سودوکرم درجا خوب میکنه

زینک اکساید فیروز

پماد کالاندولا

روغن نباتی بزن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۱ سالگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان ارشیا. ارشام مامان ارشیا. ارشام ۱۱ ماهگی