مامانا کسی برای سوختگی جای پوشک از این زده؟

تصویر
۸ پاسخ

خوبه منم نتیجه دیدم البته یک بار هم پماد کلوتریمازول رویا یه چیز دیگه قاطی کردم اونم خوب بود

دکتر به من گفت این پماد رو با کالاندولا قاطی کنم..واقعا عالی بود

کالاندولا خیلی خوبه بزن پوشک کن وقتی پوشک رو باز کنی خوب شده

من خریدم برا دخترم زود خوب شد خیلی پماد خوبیه

من جرم سیوند cz میزنم زینک و کالاندولا باهمه خیلی خوبه

اره این فقط دخترمو خوب میکنه

اره
من این و بتامتازون و کالاندولا و زینک‌زدم

اره..ولی کالاندولا خوبه.. روغن نباتی

سوال های مرتبط