۸ پاسخ

من هیچی نفهمیدم

من چیزی متوجه نشدم

یک سوزش کوچولو مال من داشت

خودت بکش الکی من۷۰۰تومن دادم ی ثانیم نشد بغلاشو قیچی کرد کشید

نه درد نداشت
البته من جدا از اون بخیه سرتاسر یدونه تکی هم داشتم ک اون ی خرده درد داشت😥
منم ترس داشتم زیاد اما دکترم گفت تو ک زایمان رو تحمل کردی این چیزی نیست

ن منم ترسوام ولی درد نداشت فقط نخو حس کردم ک بیرون اومد ی سوزش خیلی کوچولو

منم همین فکرو کردم ولی اصلا درد نداشت فقط در حد یه ثانیه یه ذره سوزش داشت

بخیه هات لیزری نیست مگه؟

سوال های مرتبط

مامان نویان🐣💙🍼 مامان نویان🐣💙🍼 ۱ ماهگی
مامان آوا جون مامان آوا جون ۱۵ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی ۹ ماهگی