۱۳ پاسخ

من چون دوسندارم نمیریزم

بله می ریزیم نه مشکلی نداره

چرا بد باشه؟!!

ن هیچ ضرری نداره

من ک میخورم بدون سویا اصلا نمیتونم ماکارونی بخورم

پروتئین گیاهیه چه بدی باشه، آجیلشم خیلی خوبه بگیر بخور خوش مزه هم هست

سویا که پر از پروتئینه خیلی مقویه چرا باید بد باشه!
من خودم مزه گوشت چرخی رو دوست ندارم تو ماکارونی همیشه سویا میریزم

خیلی هم خاصیت داره

من‌دوست ندارم کلا نه خودم‌نه شوهرم

سویا برای کسانی که تیروئید کم کار دارن ضرر داره

سویا خودش پروتئین داره خوبه

من دیدم میگن خوبه سویا خوووو

آخه چرا بد باشه آخه😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد