سلام مامانا خوردن گیلاس تو بارداری بد نیس؟

۱۰ پاسخ

نه مگ اومده 😭منم میخوام

😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

مگ اومده🫠🫠؟
من کشتم اطرافیانموانقدگفتم
بیچاره شوهرم سوپرمارکتی هم دنبالش گشته حتی🤣🤣

اومده؟! آخ جونننن😍😍😍😍😍

ن. فقط خیلی نفخ داره😂 🙊

اومده مگه

تازه انبه که خیلی گرمه میگن خیلی خوبه بخوری تو بارداری گیلاس چرا بد باشه

هر میوه ای به اندازه اوکیه
من سر دخترم در روز 2 کیلو. گیلاس میخوردم . که فهمیدم ویتامین آ زیاد بهم رسید و باعث شد قندم بره بالا .
همه چی بخور ولی در حد تعادل

نه اتفاقا هر میوه ای ویتامین خودشو داره اگ ی اندازه بخوری

نه چرا

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هانی جون مامان هانی جون هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩵🩷👨‍👩‍👧‍👦 مامان 🩵🩷👨‍👩‍👧‍👦 هفته سی‌ویکم بارداری