خانما کسی داره ازین خوبه چجوریع کار باهاش

تصویر
۱۰ پاسخ

خیلی درد داره 😕

اپیلیدی اگه حتما میخوای بخری فیلیپس بگیر
این مدلی ک شما گذاشتی سرش کوچیکه
برا زدن موها کلی علاف میشی
مال فیلیپس‌ک من دارم بزرگ تره ولی بازم کلی طول میکشه
بعد اینکه مشکلی ک داره موها زیر پوستی میشن وقتی از سری ای استفاده کنی ک از ریشه درمیاره

من دارم اوایل خیلی استفاده می‌کردم از سال ۹۰ دارم خوب بود ولی درد داره وکس و اپیلاسیون چون یهویی کنده میشه دردش کمتر احساس میکنی

بهترین راه فقط لیزرع

اپیلیدی براون دارم
سریش بزرگتره
عالیه
عاشقشم

درد داره

سلام چقد گرفتی

بستگی داره به خودت داره من خیلی استفاده کردم

اگه واقعا خوب باشن دوست دارم منم بخرم

الکی من سال 95خریدم همون جوری مونده بی مصرف😁😁

سوال های مرتبط

مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی