کیا یک دختر یک پسردارن الانم باردارن دختر

۸ پاسخ

من،چطور مگه؟

سرشماریه؟

من یه دختر یه پسر دارم اینم معلوم نیس چیه فعلا

من ،یه دختر دارم و یه پسر ،اینم انتی گفت دختر

من

من یه پسر دارم دختر باردارم

من😁
البته هنوز جنسیت سومی مطمئن نیستم
سونو انتی گفت پسر
انومالی گفت دختر

منننن

سوال های مرتبط

مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته چهاردهم بارداری