۶ پاسخ

کجا رفتین برا زایمان

فاطمه باقی زاده گوه ترین دکتر،جلاده

۳۸ هفته و‌چند روز بهت نوبت داده ؟؟

دکتر باقی زاده دکتر من بود خیلی دکتر خوبیه ولی من زایمانم طبیعی بود از زایمانم راضی بودم بابت اخلاق و اینجور چیزا عالیه ولی سزارینش رو نمیدونم

اگه اجباری هستی دکتر منم اونجا سزارین انجام میده مریم مرشدی ولی ۱۰تومن زیر میزی میگیره

سزارین اختیاری یا اجباری؟

سوال های مرتبط