دوست من دندونش رو عصب کشی کرده بود شیاف دیکلوفناک میزاشت.خودمم تب کردم شیاف میزاشتم ولی دکتر بهم گفت در هفته بیشتر از دو تا نزار.از دکترت بپرس
سلام عزیزم آره سر میخک ی سیاهی هس اونو چن دقیقه خیس کن تا نرم شه بعد بزار رو دندونت بهتر میشه
میخک دم کنی با ۳تاقاشق گلاب و ۲تا قاشق سرکه سیب و ۱قاشق نمک تو دهن نگه داری خیلی خوبه
آره.
اره پودرش بریز خیلیییی خوبه
اره خوب میکنه
اره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.