ایا ازمایش با انتی دادین

۴ پاسخ

اره باید بدی

آره عزیزم سونو میدی جوابشو میگیری گپیشو میبری آزمایشگاه ازمایش میدی

اره حتما باید داد

اره غربالگری اول کامل دادم
غربالگری دوم فقط سونو با اکو قلب

سوال های مرتبط

مامان پسته☺️ مامان پسته☺️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان لیمو کوچولو مامان لیمو کوچولو ۲ ماهگی