۲ پاسخ

واینکه امپول ریه هر بار نمیزنن یه بار ۳تا باهم زد فرداش هم ۳تا زد تمام

من زدم فقط گفتن ۳روز پشت سرهم بیا نوار قلب منم دو روز رفتم خوب بود دیگه نرفتم مهم تکون خوردن نی نی است وچون من دیابت دارم متفورمین میخورم هرروز قند وفشار هم چک میکنم هفته ای یک بارم نوار قلب میرم از سلامتی نی نی

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری