بعدواکسن دخترم اسهال شده طبیعیه؟😐

۵ پاسخ

آره بخاطر روتاویروسه

اره دختر منم شد

دختر منم دیروز واکسن زدم دوبار حالت اسهال دفع داشت از قطره استامینوفن فکر کنم مخصوصا با شکم خالی بخوره

فک نکنم اسهال علائم واکسن باشه

دخترم امروز واکسن زدم یا بیحالع یا در حال گریه از ساعت ۳ ظهر تا الان بیداره و بی قراری

سوال های مرتبط

مامان موطلایی 👶🌹♥️ مامان موطلایی 👶🌹♥️ ۶ ماهگی
مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۶ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۶ ماهگی
مامان دُخمَلِ نازَم💕 مامان دُخمَلِ نازَم💕 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی