۵ پاسخ

کدوم دکتر میری؟

نه بو نمیده.بو پمادی ک میزنمه

اگه همیشگیه باید ازمایش بگیری ازش
من دخترم ۴ ماهگی همینجوری بود متوجه شدم عفونت گرفته

وقتی پوشکش و عوض میکنم گاهی یه بوی تندی حس میکنم که بخاطر جیششه

اگه نشورمش اره

سوال های مرتبط

مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی ۱۶ ماهگی
مامان باوان مامان باوان ۱۳ ماهگی