۴ پاسخ

طبیعیه گلم

اره منم اینطوریم.از دکترمم امروز پرسیدم گفت طبیعیه

فشار روش نیار.سرپا زیاد نباش.جارو نکش .کلا خودت تجربه بگیر ببین کدوم فشار باعث درد زیاد میشه.بعد طبیعیه تا چند هفته هست

فقط استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان ایلین مامان ایلین هفته بیست‌ونهم بارداری