۶ پاسخ

خداروشکر

چه فايده هواي دلمون ابري و آلوده..😔

کاش آسمون دلمون هم آبی بشه 😔😭

شاید باورت نشه ولی منم صبح داشتم میرفتم سر کار کوه ها رو دیدم که برف روشون هست و آسمون که آبی بود و ساختمونا که دیده میشدن و زیر غبار نبودن، گریه ام گرفت
خداروهزار بار شکر

به چند ساعت نکشیده دوباره همون قبلی میشه
امان از بی کفایتی
ما چه گناهی داریم باید توی این اوضاع زندگی کنیم

شکررررررر 🥹🥹🥹🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و آرمان مامان ارسلان و آرمان ۱۵ ماهگی
مامان حلماومحمد مامان حلماومحمد ۳ سالگی
مامان هیرمان❤🍂 مامان هیرمان❤🍂 ۲ سالگی
مامان میکائیل🫀❤️‍🔥 مامان میکائیل🫀❤️‍🔥 ۳ سالگی
مامان ریحانه مهرداد مامان ریحانه مهرداد ۲ سالگی