بالاخره واکسن 18 ماهگی زده شد 1404/۱۰/۸

تصویر
۳ پاسخ

بسلامتی انشالله راحت بگذره پسر منم باید ۲۴دی بزنه ولی چون آنفولانزا گرفت میزارم ۵بهمن میزنم

مبارکه

مبارکش باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🐣🌙 مامان ماهلین🐣🌙 ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی