۶ پاسخ

این قرصو استفاده کردی خوب بود؟

ببخشید شما بچه شیر میدادین این قرص دزوسپتیو رو خوردین؟ شیرتون کم شد؟
ممنون میشم جواب بدید

من تا حالا نخوردم از امشب که شروع کنم بخورم تا چند تا که خوردم بس کنم تا پریود بشم

من بچم شیر میدم اشکال نداره

من میخورم عالیه مشکلی ندارم

چطوره

سوال های مرتبط

مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی