این قرصو استفاده کردی خوب بود؟
ببخشید شما بچه شیر میدادین این قرص دزوسپتیو رو خوردین؟ شیرتون کم شد؟
ممنون میشم جواب بدید
من تا حالا نخوردم از امشب که شروع کنم بخورم تا چند تا که خوردم بس کنم تا پریود بشم
من بچم شیر میدم اشکال نداره
من میخورم عالیه مشکلی ندارم
چطوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.