سلام خانما کیا با بتا 135 باردار بودن و دیگه آزمایش بتا ندادن؟

۲ پاسخ

برای من ۱۰۰ بود

والا من سر هر دو اصلا تیتر ندادم نمیدونم چند بود فقط مثبت منفی‌اش مشخص بود.

سوال های مرتبط

مامان علی اصغرم👼🏻 مامان علی اصغرم👼🏻 ۳ سالگی
مامان ثنا و سبحان مامان ثنا و سبحان ۳ سالگی
مامان پسرم ونینی مامان پسرم ونینی ۳ سالگی
مامان ♡ꪑꫀꪗડꪖꪑ♡ مامان ♡ꪑꫀꪗડꪖꪑ♡ ۲ سالگی