سلام خانما سایز 1 چند بسته استفاده کردید

۳ پاسخ

۴ بسته گرفتم نمیدونم باز بگیرم یا سایز ۲ بگیرم نگه دارم

سلام چهار بسته

شما پوشگ سایز صفرم گرفتین؟؟

سوال های مرتبط

مامان حمیدرضا ونی نی مامان حمیدرضا ونی نی ۳ ماهگی
مامان آرتین کوچولو🐣 مامان آرتین کوچولو🐣 ۲ ماهگی