۷ پاسخ

ا د همونی به بهداشت میده رو‌میدم اهن نمیدم

آد گفت تا ۲ سالگی باید بدی
معمولا ساعت ۱۱ ظهر
آهن ۶یا۷ غروب میدم

دکتر من که فقط آهن نوشت وگفت آ د هم بده مولتی نداد🤨

البته شما باید مولتی ویتامین بدین

الان دیگه بایدبجا آد مولتی ویتامین بهش بدی من مولتی صبح میدم آهن روشب

آ د 9صبح که تازه بیدار میشه
آهن غروب .نیم یا یک ساعت بعد شیر

اد دیگه نباید بخوره بجاش مولتی باید بخوره من مولتی صبح میدم اهن شبا

سوال های مرتبط

مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۰ ماهگی
مامان جوجه کپلی🐣 مامان جوجه کپلی🐣 ۱۵ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان نفسی مامان نفسی ۱۳ ماهگی
مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی