رحم هنوز زخم هست و آزرده هست
ولم کن سلامتی خودم مهم تره تا ۴۰ روز کوفتم بهش نمیدم
من بعد دوماه و نیم هنوز جرعت نمیکنم.به فکر سلامتیت باش
منم خونریزی ندارم ولی رحم زخمه خوب نیس فعلا نزدیکی شوهر منم گیر میده ولی من سفت گرفتم سزارینم شدم
در اصل تا چهل روز نباید نزدیکی داشته باشه من بعد ۲۰روز داشتم اما سطحی
بهتره نداشته باشی خونریزی و عفونت میاره
همین ظهری🤣
نه
طبیعی یا سزارین؟
من طبیعی بودم هم ب شدت میترسیدم هم خونریزیم زیاد بود نمیشد اصن
عزیز من بزار یکم رحمت استراحت کنه
اصلننننن نداشته باش
اره 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.