۲ پاسخ

طبیعی که رایگان مگه اینکه خودت بری خصوصی

قمی نیستم ولی هر جا خصوصی بری بالای ۲۰ میگیرن اما دولتی هزینه ای نداره به اون صورت

سوال های مرتبط