۴ پاسخ

عزیزم ۴۰هفته ای بروبینارستون تامشکلی برابچه پیش نیاد.نشین تالحظه اخر.هرکسی شرایطش فرق میکنه

نه زوده
بمون خونه هر وقت دردان به ۵ دیقه یکبار رسید برو

بری اونجا اذیتت میکنن صبر کن دردات تو خونه بکشی
صبر کن فاصله شون کمتر شه

خوبه بنظرم

سوال های مرتبط