۱۰ پاسخ

میشه بگید

خانما گل میگم من هفته18 رفتم گفت دختره یعنی دگ کی برم تا مشخص بشه

سونو رشد که ۲۸ هفته به بعده

اره منم‌جفتم سر راهیه شاید برا اون‌نوشته

منم دکترم ۲۵هفته کامل برام نوشت،البته جفتم پایین بود شاید برا اون نوشته

بعد از ۱۸ هفته تا ۲۸ هفته سونو نداریم دیگه

ب من‌گف ۲۳ هفته بیا برا سونو

فکنم از ۲۸هفته تا ۳۰ برای رشد و وزن گیری جنین سونو داریم

اها مرسی عزیزم

فکر کنم تا ۳۰ هفته سونو نداریم دیگه

سوال های مرتبط

مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان گیلاس🍒💞💖 مامان گیلاس🍒💞💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری