۴ پاسخ

بیمارستان دولتی طبیعی رایگان سزارین چیز زیادی نمیشه
اگه سزارین اختیاری هستی برو بیمارستان ایران ارزون تر هس عالیه

بیمارستان دولتی تقریبا چیزی نمیشه
بیمارستان نیمه خصوصی من پرسیدم زایمان طبیعی بهم گف 25
و بیمارستان خصوصی نزدیک 35تا 40
اگه اتاق یا اپیدورال بخوای هزینش جدایه یا کلا هرچیز اضافه دیگه ک بخوای
اگه بیمه تکمیلی داشته باشی خیلی خوبه م بیمه تامین اجتماعی دارم ک تاثیری نداره

طرف ما طبیعی رایگانه

بستگی ب دکتر و بیمارستانت داره

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌ودوم بارداری