این ویتامینه کیا تو بارداری استفاده میکردن
و راضی بودین!؟

تصویر
۳ پاسخ

منم از این دارم از ۱۶هفته هرروز میخورم

اره خوبه ولی خیلی ب رطوبت و گرما حساسه حتما بزار یخچال .مال من بیرون بود خراب شد 😥😥

من دومین بسترو دارم استفاده میکنم.بعد صبحونه میخورم.آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری
مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد
مامان هلن و نی نی مامان هلن و نی نی هفته سی‌ودوم بارداری