۲ پاسخ

از دوماهگی پاپوش مدل کفش میپوشیدم براش الان عادت کرده دیگ درش نمیاره و هم براش کلا هد میذاشتم ک الان زمستون برای کلاه گذاشتن هم گریه نمیکنه ب اینا عادتش بدی راحت میشی خودت

از این جهت خوبه که بعذا دیکه لج نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان آینور 💗 مامان آینور 💗 ۱۱ ماهگی
مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری